Skip to content

L’Alcora

by a 24 Novembre 2013

El dissabte 23/11/2013 vaig anar a L’Alcora a vore el CB L’Horta Godella. Com que tenia un horeta lliure me’n vaig anar a visitar el poble. M’havien dit que no tenia res però em vaig trobar amb la grata sorpresa que tenia un casc antic molt interessant.

Era de nit (les 18;30h) i pel carrer no hi havia ningú.

A l’hora de tornar al pavelló estava desorientat i no sabia cap on tirar.
Al final li vaig preguntat a un magrebí (dels molts que hi havien) i ell em va indicar, molt amablement, el camí.

Anuncis

From → pendent, València

Feu un comentari

Deixa un comentari

