Skip to content

Dia 15. 11 de juliol dimecres.

by a 11 Agost 2012

Dia 15. 11 de juliol dimecres.

Ens alcem, dutxa i anem a fer-mos el cafè. En acabar anem Rosa i jo a l’estació. Jo he vist que el nostre bus eixirà a les 12:30h. Ens assegurem de quin es el camí òptim. Tornem a l’hotel. Despertem als xiquets i almorçem. Una vegada vestits anem al supermercat a comprar algo per a dinar.
Cap a les 11:15h anem cap a l’estació de busos. Parem en una tenda i no els apanya res. Arribem promte. Localitzem on tenim que agafar el bus. Anem cap allí i ens acomodem. Rosa i Toni se’n van a vore si veuen algo interessant. Troben un bafle xicotet que compren. Esperem i quan ve el autobús li comprem els billetes al revisor. A les 12:30h eixim cap a l’aeroport. En un hora estem allí. Disfrutem per ultima vegada del paisatge.
En arribar a l’aeroport busquem on tenim que fer el checkin. Després de deixar les maletes pasem el control policial per entrar dins. A mi em sona l’alarma i en fan llevar les sabates i em miren si porte algo. També anem a vore les tendes on comprem alguna cosa.
Ja anem a la cua per entrar a l’avió. Entrem dels primers i intentem guardar mes llocs per estar còmodes. Al anar, hi havien molts llocs lliures. L’avió es plena i tinguem que estar junts. A les 15:30h despeguem i tres hores després arribem a València.

En arribar, esperem les maletes i anem a per un Taxi que ens portà a casa.

Al entrar en casa ens trobem amb un pudor insuportable. Pensem que es del gat però després de cridar a Teresa coneguem la causa. Se’n va anar la llum del congelador i tot el que estava allí es va fer roin. Entre M. Carmen i Teresa ho van netejar però la olor encara està allí.

Netegem la nevera, traguem les coses de les maletes comencem a aclarir-mos. Rosa se’n va a comprar i jo me’n vaig a per tomates a l’horta.

En intentar agafar el cotxe em done conter que te les claus posades. Te la bateria descarregada. Ja tenim frena per a demà. Vaig a per les tomates i amb això i el peix que ha comprat Rosa sopem.

Ja s’ha acabat el viatge.

20120802-205306.jpg

20120802-205318.jpg

20120802-205426.jpg

20120802-205436.jpg

20120802-205446.jpg

Anuncis

From → Noruega

Feu un comentari

Deixa un comentari

