Skip to content

Dia 14. 10 juliol dimarts.

by a 10 Agost 2012

Com sempre a les 8h sona el despertador. Dutxa. Despertem a Paco i Toni. Puguem desdejunar de 8 a 10h. Tenen que fer un esforç. A les 9 estem desdejunant. Parlem en una família de catalans. Son pare, mare I tres fills xicotets. Van a estar 3 setmanes per Noruega.

Acabem d’arreplegar i eixim cap a Lillehammer a les 10:30h.

A les 11 parem en Ringebu Stavkyrkje. Ens fem unes fotos davant l’església. en trettem estàn fent un túnel. Serà per túnels!

A les 12:10h arribem a Lillehammer. Primer veiem el museu de cotxes (kjoretoymuseum) on hi havien distints mitjos de transport. Trineus. , bicis, motos, cotxes etc

Després dinem. Sopa, ensalada de salmó i fish&ships es el que hem demanat.

Pasejem per Lillehammer. Comprem unes freses que estan buenisimes. Paco es compra xubasquero. A les 15:15h ixim.
A 17:15h parem en Hamar per vore el pavelló cobert que es un vaixell viking al revés. Entrem al poble i no el trobem. Decidim pasar. Continuem en la carretera i apareix una senyal que indica que la seguent eixida va a on estan les instalacions de quan va ser subseu de les olimpíades. Anem i allí veiem el pavelló. No baixem del cotxe. En efecte, la coberta es un vaixell víking al revés.

Ja continuem cap a Oslo. Tot i tindre el camí controlat ens confundim. Ens clavem per un túnel que no es, en ixir busquem el Sentrum. Una vegada allí ja ens localitzen i trobem l’hotel sense problemes.

Baixe i vaig a recepció. Reconec a la Que està allí. Em dona la clau de l’habitació. Isc i li la done a Paco i Toni que s’encarreguen de muntar els trastos. Tenim una habitació mes gran que la que vam tenir l’altra vegada.
Rosa i jo anem a posar gasolina. Agafem el cotxe i busquem la gasolinera. Està en la eixida de Oslo, cap on vam anar. La trobem sense problemes i omplim el deposit. Preguntem com tornar a Oslo i ho expliquen. Intentem fer el que han dit i ens passem de la eixida. Continuem i la següent ixida deixem la carretera. Busquem i trobem com tornar cap a Oslo.
Deixem el cotxe sense problemes i anem a l’hotel on hem de tornar la clau. En tornar al nostre hotel, per anar a sopar, comença a ploure molt. Ens refugien en la terraceta d’un bar. La gent passa banyant-se. El bar te wifi i li dic a Paco que està ploguen i quan pare tornarem. Tenen fam. Pasa el temps i quan pareix que para un poc la intensitat tirem cap a l’hotel. Però com no para ens refugien en altre bar. Enfront tenim un Friday’s. Li dic a Toni que agafen paraigües i que vinguin on estem. Ja es coneixen Oslo i no tenen problemes en trobar on estem.

Entrem al Friday’s i demanem salmó, costelles i hamburguesa. Molt bo.

En acabar, anem a vore d’on eixirà el bus que ens portarà a l’aeroport. Anem a l’estació de trens. La de busos està al costat. Ens situen i estudien la millor forma d’anar. Conometrem i son 15 minuts al l’hotel. Decidim que sols agafarem el taxi si plou.

En l’hotel Paco i Toni s’en van a vore bàsquet en l’ordinador. Rosa acaba de empaquetar les bolses. Vaig a buscar al xiquets per anar a dormir.