Skip to content

Dia 10. 6 juliol divendres. 2on dia Bergen.

by a 6 Agost 2012

Dia 10. 6 juliol divendres. 2on dia Bergen.

S’alcem en Bergen sobre. Les 8. Hui feia calor. Baixem al cafè. Preguntem com hem de fer el canvi d’habitació. Com que no hi havien habitacions de quatre divendres, vam reservar dos de dos per al divendres. La nit anterior si que vam dormir en una de quatre.

Despertem xiquets, s’alcen i fem el canvi d’habitació a les12.

Pasejem un bon rato. Passegem per les cases que estan caiguen, pel port, etc. i a les 14:3h dinem en el fishmarket.

Descansen al hotel Un poc i a les 16h muntem al mirador NOM. La vista es genial. Es veu tot Bergen des de dalt. Disfrutem in poc del paisatge. Fem moltes fotos i pensem de fer una sendeta curta.

Veiem que hi han uns fent-se una barbacoa amb unes bandejes que vam vore en una tenda. La bandeja te carbó i una reixeta. S’encen i es pot torrar damunt d’ella.

Comencem el camí. Anem al llac Skomakediket on es banyen els peus. Continuem caminant un poc mes fins que ens cansem. Al dormir en tanta calor estem cansats i no estem molt per caminar. No obstant, hi ha n molts senders i es molt bonico i recomanable.

Baixem del mirador I tornem a L’hotel però en conter de tirar recte giren a la dreta I ens clavem per carrera no transitats.

Arribem al park NOM ahí hi ha gent volant milotges enormes. Ens quedem un rato mirant. Pareix que volen volar una bandera enorme. Com que no la volen queden en tornar després.

Anem a L’hotel I descarreguem. Son les 20:30h. Anem a visitar un barri on ens han dit que hi han cases molt boniques. En efecte, passegem per ahí I es molt xulo.

Ja tenim fam tornem cap al centre I trobem un restaurant, Egon, on parem. Paco & Toni tallarins, jo peix I Rosa ensalada marinera. Tot molt bo.

En acabar tornem al park i ja estan Arreplegant milotxes però hi ha un malabarista. Ens acostem I estem un rato. Son les 21:30h. Estem un poc mes per Bergen i ja se’n anem a dormir.