Skip to content

Dia 1. 27 de juliol dimecres. Eixida.

by a 28 Juliol 2012

Quin día hem portat. Primer hem anat a la facultat. Tenía un examen. He pegat un repàs a la presentació. Ara es veu millor.

A les 13h anem a casa a dinar I després a per Toni que està en el Campus Moragete en Casas del Río, Requena. 3 hores en total. Tornem a les 17h. Acabem maletes I m’en vaig a per Paco que està amb els amics. Estrés. A les 18h ja està tot preparat. Demanem el Taxi i a l’aeroport. Facturem maletes. Pasem control Policía sense problemes.

A les 19:30 ix L’avió cap a rygge moss Oslo. Ha ixit abans d’hora. 3:30 hores de viatge tenim per davant. Ryanair funciona com un bus. No t’asignen un lloc com fan altres companyies. Fas cua i la gent va sentant-se conforme van entrant. Com que estem prompte en la cua s’asentem junts.

Ací venen lotería, rascas, etc. Els falta fer un bingo per a traure diners. Pasen continuament venent menjar I beguda. Menos mal que portavem bocates.

Durant el viatge intentem sense èxit saber com va el futbol. Estan jugant la semifinal de la Eurocopa Espanya i Portugal.

Quan arribem agafatem el bus per anar a Oslo. Preguntem resultat fútbol I ens diuen que anaven el penaltis. De fet estaba en la radio. Van sentir els penaltis en noruego. No saviem si fallaven o clavaven. Anaven traduint-mos el que passava. Al final van dir que pasaba Espanya.

Durant el trajecte cap a Oslo ens va sorprende la claror. Eren les 24h i pareixia les 21h en Espanya. En arribar a Oslo vam agafat un taxi i d’ahí al hotel.
L’hotel esta prou be, van deixar les maletes i a dormir.