Skip to content

Diari del viatge a Noruega

by a 27 Juliol 2012

Este estiu he estat a Noruega dos setmanes (ara fa un mes). La primera de congrés i la segon de vacances.
Sempre que faig un viatge envie per e-mail una foto de defensem l’horta. Enguany la vaig enviar a facebook. Com que no tots mireu el facebook, en tornar molts m’han dit que perquè no els he enviat la foto.

Bo, ací està la foto.

A més, vaig a fer un diari del que vaig fer a Noruega. Això m’ajudarà a combatir la calor. Inclouré el que vaig publicar al facebook i posaré fotos (més de la segon setmana). El publicaré al meu blog: https://arandiga.wordpress.com

Cada dia a les 15h publicarem una entrada.

Si no ens veiem, bon estiu.

Anuncis

From → Noruega

3 comentaris
  1. fani permalink

    bon estiu…posa també el twits i

  2. Paco Arandiga permalink

    per algun motiu o es que vols matxacat-me?

  3. fani permalink

    noooo….els teus twitts són divertits¡¡ jejeje pero no prometo nada ;))

Deixa un comentari

