Skip to content

Dia 13. Tornada de Xile?

by a 14 gener 2010
Toni ha dormit bé. Bien!.

S'alcem Rosa i jo. Ella desdejuna i s'en va a les
xerrades.Jo pague l'hotel, desperte als xiquets
i desdejunem junts.
Al acabar vaig al congrés a vorer la xerrada de Rosa i
al acabar s'en tornem a l'hotel.
Maletes i taxi cap a l'aeroport. Ens despedim de  rosa.

Arribem amb temps a l'aeroport.
Facturem i fem el check-in. M'assegure que
els llocs que ens assignen estan junts.
L'avió ix a les 14:30 hora local.
Com que no tinc clar si ens donaran dinar
els xiquets es fan un Sandwich cada un. 

L'avió és puntual a l'eixida i a l,arribada (15:20). 

En Santiago tenim temps. L'avió ix
a les 20:30. Tenim temps per visitar Santiago!.

Preferix anar ja al lloc on tenim que embarcar.
Eixim de vols nacionals
i hem d'entrar per internacional.
Passar per aduana. Fem les cues corresponent
i quan Paco mostra el seu passaport
li pregunten on esta sa mare.
Li diem que s'havia quedat al congrés.
El policia ens diu que si han entrat a Xile els
xiquets amb els dos pares sols poden eixir
en els dos pares.
Jo insistc en que ella vindrà divendres i este em diu
que la llei xilena diu això i m'envia a una
finestra on esta el poli jefe. Em diu el mateix.
No puguem eixir de Xile. Jo li pregunte que passa si
alguna vegada la dona ha de quedar-se.
Ell em diu que si ella ho autoritza per escrit
poden eixir.
Li dic que ella esta  en Concepció i
això és impossible en aquest cas.
Al final em diu que si davant un notari
firma una autorització i ho envia
al FAX de la polí de l'aeroport és suficient. OK.

Tenim 3 hores. Hi ha que embarcar a les 19:30.
Com localitze a Rosa?. Ella no te telefon.
Esta al congrés segurament.
No se quan tornara al hotel. Toni nerviós.

Tinc dos telèfons el de l'hotel i
 un telefon xile que te Pep.
Primera, des de una cabina no m'aclarix
ja que hi ha que posar uns prefijos.
Vaig a una tenda movistar i m'ho expliquen.
Cride a pep. Apagat.
Cride a l'hotel. Els explique tot.
 Els dic que per favor, criden al congrés,
que busquen a Rosa Donat i que em cride
al meu mòvil espanyol. URGENT!!

No se exactament com s'entera però
a les 16:45 em crida al mòvil meu.

Li ho explique i li dic que té que buscar un notari.
On? diu ella.
On siga. No se com ho fa però a les 17:22
ja estan en una notaria
(ella, pep i algú del congrès que esta
acompanyant-los).
Fan l'autorització, l'envien per FAX.
Jo vaig a parlar amb el policia per a
vorer si l'havien  rebut. tarda un poc perquè
el FAX esta en altre lloc i envia a algú
a arreplegar-lo. Ho llig i em diu que es correcte.
Escriu algo en el paper i em diu que torne a fer cua
i que amb això ja passarem. En efecte,
son les 18 hores i ja em creuat sense problemes (ara).

Busquem la porta de l'embarc.
Parle en Rosa i Pep i els dic que ja estic dins.
Mengem algo abans de muntar a l'avió.
Em faig la darrera Krutsmann.

Muntem a l'avió a l'hora prevista
i eixim de retorn a les 20:30 hora xilena.
Queden 12 hores de viatge.
Veiem películes, llegim i dormim.
Arribem a Madrid a les 9:30 hora xilena.
13:30 hora de Madrid. Estem a la T4.
Anem a buscar la nostra porta d'embarc.
hem d'agafar el bus. 

Dinem a l'aeroport. L'avió a Valencia
ix amb retràs però a les 17:30 arribem a València.
Ja estem a 15. Taxi i a casa.
Baixem les bosses.
El viatge per a nosaltres tres s'acabat.
Anuncis

From → Xile

2 comentaris
  1. Fani permalink

    Osti paco¡¡
    quin susto¡¡
    menys mal que tot ha acabt bè…recoll.ns¡
    quasi es quedeu a xile segrestats
    ;))

  2. Paco Arandiga permalink

    Si. Que susto. No les tenia totes en mi. m’enrecordava de una película de Tom Hands sobre uno que viu en un aeroport. La única explicació que trobe a que tot eixira bé al final es que Sant Antoni volia que estiguera en la foguera. Espere vore’t alli.

Deixa un comentari

