Skip to content

10000 visites

by a 24 Novembre 2009

Un any després d’haver començat aquest projecte hem arribat a les 10000 visites.

Lo que va començar com un lloc per a posar-me els partits dels meus fills per tindre-los controlats ha desvariat en algo,que, com jo, és un poc caòtic.

Quan vaig començar amb el blog em van aconsellar que triara un tema i sols escriure sobre això. Dons be, com que a mi m’interessen molts temes he fet entrades molt diverses. Sobre tots els temes que m’interessen. Igual es sobre Godella, Canals o La Font de la Figuera. Igual és sobre esports, música, medi ambient o sobre política (encara que pense que política es tot). Un anys després 10000 visites al blog.

El periode que més visites vam rebre va ser quan van estar les movilitzacions contra el Macro abocador de les Alcusses. Hi havia gent que seguia les noticies en aquest blog. Vam arribar a tenint més de 200 entrades en un dia.

Ara no tinc massa temps i no l’actualitze regularment però ací estem i ací continuem.

Moltes Gràcies,

Paco Aràndiga.

Anuncis

From → El Blog, Opinions

5 comentaris
  1. Rosalía permalink

    Las que tú tienes.
    gracias a tí por ponernos al dia.

  2. Joan Botella permalink

    Xé Paco. Saps que ixes al llibre de festes del poble de menut?. Ja tenies careta de bort, jajajajja. M’agrada el teu bloc que acabe de descobrir. Ens vegem. Salut.

  3. Enhorabona Paco. Estos díes m’ acordaba de tu, per Xile i la teua aventura.

  4. Paco Arandiga permalink

    Jo m’en recorde de Xile. El que està passant és per llocs on vam estar fa mes i mig. Varem vorer coses que tardaran a tornar a ser com les vam vorer.
    Ens podria haver pillat allí!.

  5. Elena Bas permalink

    Enhorabona per les 1000 entrades i que siguen moltes mes!

    I també per haver vist Xile amb el seu esplendor abans de tota la desgràcia actual i que no us pillara alli….

    Ja ha eixit les beques del ministeri per a colònies en anglés per si les voleu demanar per a Toni
    El llibre de Manolo… Preciós!

Deixa un comentari

